woensdag 11 december 2013

Liebster Award: Genomineerd!!!

Nog maar net begonnen met deze blog en ik ben gewoon nu al genomineerd voor de Liebster award! *danst een rondje om de tafel* woei woei



Het is een virtuele prijs voor bloggers, die een blog bijhouden maar nog geen 1000 volgers hebben!
Ik voel me zó ontzettend vereerd! Wat een waardering voor wat ik doe en bevestiging dat ik op de goede weg zit (denk ik...)

Ik ben genomineerd door Kleurrijk Eten
Eerlijk, ik vind het zó ontzettend lief en attent dat medebloggers de "kleinere" beginnende blogs willen steunen en zo een positieve vibe sturen/zenden echt ontzettend bedankt, uit de grond van mijn hart!

Om de gene "achter" een blog beter te leren kennen, zijn er 11 vragen bedacht welke ik hieronder zal beantwoorden. (niet de makkelijksten pffff heb er echt even voor moeten zitten)...

Hou je vast hier komen ze!

  1. Wat onderscheid jou'n blog van anderen? Ik denk de manier van schrijven, als ik even goed nadenk, verder verschilt mijn blog denk ik niet zoveel met andere blogs, ook ik plaats recepten met foto's en ben enthousiast over eten, maar ik schrijf zoals ik het iemand ook zou vertellen! Met een knipoog hier en daar ik denk dat dát Miss Baksel maakt!
  2. Waar kan ik jou 's nachts voor wakker maken? Nou da's een lastige! Ik vind zoveel dingen lekker en bijzonder, maar ik denk dat ik toch voor Cinnamon Rolls ga! Hmmm... de geur en de fluffy structuur, just love it!
  3. Met welke topkok zou jij graag een dag in de keuken willen staan en waarom? Jeetje, met 1 maar? Ik zou zo graag met Gordon Ramsey willen koken, maar ook met Jamie Oliver en Nigella Lawson, maar als ik dan toch moet kiezen, ga ik dan toch voor Rudolph van Veen, lekker in het Nederlands en zowel van de huis tuin en keuken maaltijd weet hij wat te vertellen/maken, of over bakken van koekjes en taarten, ik denk wel dat we ons vermaken!
  4. Wat kun jij absoluut niet missen in jou'n keuken? Een oven! Echt ik ben gék van dat ding, een ovenschotel, koekjes, roosteren, grillen en je hoeft er niets aan te doen, hoe geweldig, languit op de bank met een bakje koffie en de geuren die zich door huis verspreiden, boek erbij af en toe even spieken hoe het in het bakfabriekje gaat! Héérlijk!
  5. Welk vakantieland vind jij het lekkerst en waarom? Daar kan ik kort over zijn, Italië, omdat de italiaanse keuken mijn favoriet is! Oh een heerlijke pasta of lasagne, verse producten, lekker snel niet te moeilijk. Ja hoor ja!
  6. Omschrijf jezelf in 5 woorden...  Enthousiast, ongeduldig, perfectionistisch, sociaal en fantasierijk.
  7. Welk ingrediënt is onmisbaar in élke keuken? Rode Peper.
  8. Hartig of zoet? Hoewel ik een zoetekauw ben ga ik toch voor hartig!
  9. Welke hobby's heb je naast het bakken, koken en bloggen? Fotograferen, photoshop en lezen!
  10. Welk recept maak jij met kerst van je blog? Uiteraard de cinnamon rolls, ook de kadetjes en verder weet ik nog niet wat we precies met kerst gaan doen.... hmmm oops!
  11. Wat zijn je toekomstdromen met je blog? Hemeltje, geen idee eigenlijk, ik hoop dat mensen met plezier mijn receptjes lezen en maken, geinspireerd raken, ik maak deze blog voornamelijk voor mezelf omdat ik het leuk vind en hoop dat jullie dat ook vinden, als ik toch wat mocht wensen dan misschien meer lezers? Volgers? Stiekem zou ik het ook geweldig vinden om producten te testen of kookboeken of.... Ik ben al onwijs blij met deze award!!!
Dit waren de 11 vragen die ik moest beantwoorden, moest soms echt eventjes graven maar helemaal leuk. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen en zo wat meer te weten zijn gekomen over Miss Baksel?

Middels deze weg nomineer ik voor de liebster award (tromgeroffel)....

  • Wendy/Miss Foodie van http://foodiemoods.nl/ omdat ik haar stijl helemaal geweldig vind, kan tijden op haar blog zijn, écht helemaal leuk! Echt een blog waar je blijft hangen ik zou zéker even een kijkje nemen! Ik weet niet of ze al eens de liebster award heeft mogen ontvangen, maar dan nomineer ik haar gewoon opnieuw! Bij deze... Hey en het is ook een Miss! haha (miss foodie/miss baksel)
  • Maura van http://yellowlemontreeblog.blogspot.nl/ onlangs heb ik van haar blog mijn 1e foodblogswap recept gemaakt en haar stijl van foto's is gewoon te gek! Leuke spontante meid met dito schrijfstijl, ook voor jou Maura, mocht je de award al eens hebben ontvangen? Bij deze nogmaals! Ga zo door!!! Ben verzot of je blog en fanatiek stalker op instagram haha
De vragen die ik graag wil stellen?

  1. Beschrijf jou'n ideale diner?
  2. Met welk ingrediënt zou je wel eens willen koken maar is er tot nu toe nog niet van gekomen?
  3. Wat maakt jou'n blog anders als die van anderen?
  4. Wat is jou'n all time favorite recept? Die ene die nooit mislukt en áltijd geweldig is?
  5. Welke keukentool mist nog in je stash?
  6. Wat is je favoriete kookboek?
  7. Met welke bekende chefkok zou jij nog wel eens graag in de keuken willen staan?
  8. Waar haal je je inspiratie voor koken vandaan of voor het schrijven van een recept?
  9. Iets wat iedereen zou moet maken/kunnen/kennen?
  10. Is er een recept wat áltijd mislukt of waar je je niet aan waagt?
  11. Wat is jou'n guilty pleasure?
Bedankt iedereen voor het lezen ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

Tot de volgende keer!

Liefs, Veroon

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te lezen wat je allemaal maakt.
    En omdat je het zo makkelijk uitlegt kan iedereen het maken.
    Hoop voor je dat je deze award gaat winnen, je verdiend hem !

    Liefs Johanna.

    BeantwoordenVerwijderen